4 Apr 2011

~Makan-makan!!~


erggghhhhh...alhamdulillah..hahaha
byk btol aku mkn mlm ni..tgk la..
bukan main hari tu ckp nk diet la..konon..
plan diet ntah ke mana..aku plak yg makin mengembang..
hahaha..
xpa..rezeki jgn ditolak..
can you smell what the rock is cooking???hahaha
stlh berpenat lelah menyiapkan dishes <--- (betoi x??) utk mlm ni..ni la hasilnya..
tertungin terbalik kt dapur siapkan semua ni..
dh dua org ja..
letih hbs kaki tgn..
siap marah lg kwn aku tu n lempaq pinggan sampai pecah.. (don't try this at home!!)
hahahaha...xsengaja la woi..
huhuhuh..
(testing kot..t kawin gaduh ley la lempaq pinggan mangkuk no..)
antara menu yg ada..spagetti, bihun goreng, jagung, buah jambu, jeruk strawberry, apa lagi..
mls nk senaraiiii!!(xdak sapa suruhpon!)


ni jambu air..dr cameron..aku potong n susun..cmna?
cantik dak?
dh agak dh jawapan korg..hahaha..

tgk la ni..huhhu..sedapkn??jauh dtg..dr cameron highlands jgk..
sedapppppppppp!!!

Penyeri majlis..cute..sedapppppp..kek span 3 layer ada jeli..
fuhhhh..mantap!!!
soooo.. thanks to my friends abby coz sudi jamu kami serumah..
so, lps ni kena tgk la balik plan diet..
hrp2 xdak kenduri lg la no lps ni..
huhuhu..
aku dh xnk trus mengembang!!!
fullstop!!

5 comments:

  1. wahhhhhhhh.............gilerrrrrrr sedap......

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. amboi nisa....sgt2 tima kasih kat nisa sbb cntik sgt hias semlm..heheh..smpi aida betmbh2 mkn..hahhaha..

    ReplyDelete
  4. tq bebanyk ye cik nisa..hehe..tuu dia.. mai dh..kikiki..

    ReplyDelete